Monday, February 29, 2016

सहमति नभए मैले पनि सभापतिमा उमेद्वारी दिन्छु :महत

सोमबार, १७ फागुन
काठमाडौं। कांग्रेस नेता रामशरण महतले १३ औं महाधिवेशनमा सहमतिमा सर्वसम्मत  नेतृत्व चयन नभए आफूले पनि सभापति पदमा उम्मेदवारी दिने घोषणा गरेका छन् ।
महतले बाहिर हल्ला गरिए जस्तो आफ्नो सभापतिको उमेद्वारिबाट पछि नहटेको स्पष्ट पारेका छन् । उनले भने, ‘कार्यबाहक सभापति पदका लागि  रामचन्द्र पौडेल र बरिष्ठ नेता शेरवहादुर देउवाले नछाड्ने हो भने म आफै उमेद्वारी दिनेछु । उहाँहरु भन्दा जुनियर मात्रै हो अरुमा म उहाँहरु भन्दा कम छैन। ’
आफ्नो व्यक्तित्वलाई थप जोड दिंदै महतले भने,”म अन्तर्राष्ट्रिय क्षेत्रले मानेको र पुरस्कृत गरेको ब्यक्ति हुँ ,त्यसैले सभापति बन्न म जति योग्य अरु कोही पनि छैन ।’
काठमाडौंमा रिपोर्टर्स क्लब नेपालले सोमबार आयोजना गरेको साक्षात्कारमा उनले सो कुरा बताएका हुन् ।
nepalsandesh

Write Comment Below:

Disclaimer: Please note, this is an online news portal, All of these images/videos found here from 3rd party video/image hosting sites such as YouTube.Com, Vimeo.Com, DailyMotion.Com, Blip.Tv, We do not host any videos and some photos. Please contact to appropriate video/image hosting site for any content removal.

No comments:

Post a Comment